- דף הבית » מדיניות משלוחים והחזרות
משלוח ומועדי אספקת המוצר:
כל האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לכל המינים, השימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
דמי המשלוחים מופיעים בדף המוצר ובסיכום ההזמנה (לפני התשלום).
המשלוחים מסופקים עד כ- 1-7 ימי עסקים.
אספקת המוצר, כפי שיפורט במודעת המוצר, תהא בימי עבודה הנספרים (ימים א’-ה’ בשבוע, לא כולל ימי שבתון, ערבי חג וחגים) מיום אישור הזמנת המוצר בכפוף להמצאו במלאי וקבלת אישור לעסקה מחברת כרטיסי האשראי של המזמין. ניתן לבטל את ההזמנה במקרה של איחור של למעלה מ- 45 ימי עסקים ממועד האספקה המובטח והכל בכפוף לעיכובים במשלוח שאינם באחריות הנהלת האתר. הנהלת האתר לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם במזמין, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עם המזמין בשעות העבודה המקובלות, עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של הנהלת האתר לאספקת המוצר. בהודעת המוצר מוצג מחיר המוצר, מתחתיו דמי משלוח ולבסוף המחיר הכולל. עקב המצב הביטחוני השורר במדינה, מסרבות לעיתים חברות ההובלה להוביל מוצרים ליישובים מסוימים שהכניסה אליהם כרוכה בסכנת חיים למוביל. במקרה כזה תהא חברת ההובלה רשאית לתאם עם הלקוח את מסירת המוצר במקום מוסכם אחר שיהיה מקובל על הצדדים.כמו כן באזורים מסוימים/קו גבול וכו’ יתכנו עיכובים. חתימת הלקוח על תעודת המשלוח מהווה אישור הלקוח להזמנה שביצע ולחיובו באמצעות כרטיס האשראי. אספקת המוצרים ללקוח תעשה ע”י דואר שליחים ו/או חברת שילוח אחרת ו/או באמצעות הספק, ו/או איסוף עצמי בתיאום מראש והכל לפי קביעת הספק.
ניתן לבקש מחברת השליחויות/מאיתנו להניח את החבילה ליד הדלת/מיקום לבקשתכם, במידה ואישרתם/ביקשתם להניח את החבילה ליד הדלת/להשאיר אותה במיקום מסוים לבקשתכם והמסירה איננה תהיה ישירות אליכם מול השליח, האחריות לכל נזק/אובדן/נזק עקיף חלה עליכם!
בקשה לשינוי כתובת: כל בקשה לשינוי כתובת המשלוח מהכתובת שצוינה בהזמנה, עשויה לעכב את זמן אספקת המשלוח מהזמן הצפוי (הצפוי- עד כ- 1-7 ימי עסקים/עבודה אלא אם צוין אחרת בזמן האספקה המצוין בדף המוצר) ויתווסף לזמן האספקה עוד כ- 7 ימי עסקים- זמן האספקה יחל מחדש מרגע בקשת השינוי, במקרים מסוימים/ לאחר שהמשלוח יוצא מאיתנו לא יהיה ניתן לשנות את כתובת המשלוח. כל שינוי כתובת עשוי להיות כרוך בתשלום נוסף של דמי המשלוח, במידה והשינוי יהיה כרוך בתוספת תשלום, הלקוח יקבל עדכון מטעמנו לגבי תוספת התשלום וסכום התוספת והשינוי יתבצע רק לאחר אישורו ותשלום הסכום. כל האמור/הכתוב בחלק זה בכפוף לתקנון האתר ומתווסף לתקנון האתר.
ביטול רכישה על-ידי המזמין
הלקוח מחויב לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו. במידה שהמוצר סופק כאשר הוא פגום או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לדווח לאלתר למוקד השירות באמצעות פנייה בכתב לחברה בלבד, באמצעות פקס מספר 077-4448734 ובמקביל באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות של החברה מכרטיס הלקוח באתר. במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה, יזוכה הלקוח באותו חלק ממחיר העסקה ששולם, למעט דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. וזאת למעט כאשר המוצר מיוצר ו/או מורכב במיוחד ו/או מוזמן במיוחד בארץ או מחו”ל עבור הרוכש שאז יחולו 100 אחוז דמי ביטול. הלקוח מחויב להחזיר את המוצר למחסני הספק וזאת תוך 7 ימים מקסימום מיום קבלת המוצר. ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב לחברה בלבד, באמצעות פקס מספר 077-4448734 ובמקביל באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות של החברה מכרטיס הלקוח שלך באתר.
על אף האמור לעיל לא ניתן לבטל את רכישת המוצרים הבאים:
1. מוצרים פסידים.
2. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק, או לשכפול, ו/או כאשר המזמין פתח את אריזתם המקורית
3. כאשר המוצר מיוצר ו/או מורכב במיוחד ו/או מוזמן במיוחד בארץ או מחו”ל עבור הרוכש.
4. מוצרים שנרכשו במסגרת מבצע ו/או מכירה קבוצתית ו/או ניתנה הנחה עבורם ו/או מוצרים עונתיים.
5. מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה ו/או התקנת תוכנה באתר הלקוח ו/או עבור הלקוח ו/או המשנה מצבו, כפופה לזכותה של החברה לתבוע את נזקיה בשל כך. יודגש כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותה של הנהלת האתר לתבוע כל נזק שייגרם לה בגין ביטול כאמור בשל העובדה שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו וכו’.
6. מוצרים הגיינים כגון אוזניות ועוד…
7. סוללות ומצברים.
ביטול הרכישה על-ידי החברה
בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן תהיה הנהלת האתר רשאית לבטל את ההזמנה ו/או ההתקשרות עם המזמין, ובלבד שתשלח הודעה טלפונית/בכתב/במייל למזמין על ביטול ההזמנה ו/או ההתקשרות,תוך פירוט נימוקי הביטול בתוך 14 ימי עבודה ממועד אישור ההזמנה:
1. במקרה שבו תיפול טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים במודעת המוצר על בסיסה נערכה ההזמנה, מחיר המוצר או תיאורו.
2. במקרה של העלאה בשיעור המיסים, אגרות, היטלים וכל תשלומי החובה החלים על המוצרים שהוצעו באתר, ואשר נכנסה לתוקפה כדין בתקופה שממועד אישור ההזמנה ועד למועד אספקת המוצר.
3. במקרה שבו ימנע “כוח עליון” את פעילותו התקינה של האתר. “כוח עליון”, לרבות אך לא רק, מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את הנהלת האתר, במקרה של אירוע ביטחוני חריג, אירוע טרור (חו”ח), ובכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת הנהלת האתר את פעילותו התקינה של האתר ו/או את הספקת המוצרים.
4. במקרה בו לא עמד המזמין בהתחייבות מהתחייבויותיו על פי הסכם הרכישה לרבות אך לא רק, ההתחייבות לתשלום התמורה בגין המוצר שהזמין, ו/או בכל מקרה בו מסר המזמין פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים ו/או לא מושלמים.יודגש כי הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
5. אם התברר שהתבצעה ו/או מתבצעת באתר פעילות לא חוקית . ו/או חשדה החברה שמתבצעת פעילות שכזו.
ט.ל.ח
איסוף עצמי LPR כפר יונה (לאחר אישור כשההזמנה מוכנה לאיסוף)
משלוח סטנדרט עד הבית: 35 ₪
משלוחים חריגים (מידות גדולות/משקל גדול מ-20 ק״ג): 70-250 ₪
דמי המשלוח הסופיים מופיעים בדף סיכום ההזמנה (לפני התשלום)
במידה ובהזמנה מעורב מוצר קטן ומוצר שמשלוחו מוגדר כמשלוח חריג דמי המשלוח יגבו לפי הגבוה מביניהם.
המשלוחים מסופקים עם חברת שליחויות/נהגים עד 1-7 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים לאזורים חריגים) בכפוף למדיניות משלוחים