Menu

אנו ב- אל פי אר משקיעים משאבים רבים ופועלים במשכננו ובאתרנו על מנת לספק לכל לקוחותינו ומבקרנו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, במשכננו ובאתרנו מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

באתר זה בוצעו עבודות הנגשה בהתאם לתקן WCAG 2.0 לרמה AA, ואנו עושים כמיטב יכולתינו על מנת לדאוג שישאר נגיש בכל זמן. כל התאמה שתעשו תשמר כ- “cookies” בדפדפן שלכם, כך שבפעם הבאה אשר תגיעו לאתר זה, או כאשר תעברו בין דפים, לא תצטרכו לבצע התאמות כל פעם מחדש, אלא האתר יזכור את ההתאמות שביצעתם בפעם הקודמת.

אנו מאמינים כי לכל אדם מגיע הזכות לחיות בכבוד, שוויון, נוחות ועצמאות, ועל פי כן, הושקעו משאבים ומאמצים רבים בהנגשת המבנה בו אנו נמצאים וממשק הנגישות, כך שיוכל להקל את השימוש באתר ככל האפשר.

להלן הסדרי הנגישות באתרנו ובמבנה בו אנחנו נמצאים:

 

תאימות דפדפנים ומערכות הפעלה:

אנו תומכים בכל המכשירים והדפדפנים הפופולריים בשוק עד לכ-2 גרסאות אחורה

התאמות כלליות:

כפתור להפעלת נגישות בסיסית, ניווט ע”י המקלדת, התאמה לקוראי מסך, דילוג לתוכן המרכזי, חיפוש ביטויים ראשי תיבות וסלנג, שינוי מיקום הממשק, שינוי גודל הממשק.

התאמות טקסט ותוכן בממשק:

שינוי גדלי הגופן, שינוי הגופן לקריא, הדגשת קישורים, הדגשת כותרות, פונט קריא.

התאמות צבעים ותצוגה:

הצגת תיאורי תמונות, התאמה לקוראי מסך, ניגודיות כהה, ניגודיות בהירה, שינוי האתר לצבעי אפור,צבעים מנוגדים, עצירת אנימציות ותנועה.

התאמות ניווט והתמצאות:

הדגשת מעבר עכבר, הגדלה והקטנת תצוגת האתר, הדפסה נגישה, מצב קריאה.

הבהרה והערות:

למרות מאמצנו הרבים לאפשר את התאמת האתר ברמה הטובה ביותר, יתכן ויתגלו דפים או חלקים באתר שטרם הונגשו או שטרם נמצא בעבורם הפתרון הטכנולוגי. יחד עם זאת, אנו ממשיכים בכל עת לשפר, להוסיף ולעדכן יכולות לממשק הנגישות באתר.

במידה ומצאתם תקלה, או שאינכם מסתדרים עם ממשק הנגישות ניתן לפנות למייל אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

הסדרי נגישות בחנות/מבנה/מתחם:

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בחנות הפיזית:

1: שירותי נכים – קיים במתחם.

2: הותקנה מערכת עזר מסוג “לולאת השראה” ללקויי שמיעה.

3: מעלית להגעה אלינו ללא מדרגות בדרך.

4: קיימים שילוט והכוונה במתחם ובחנות.

5: חניות נכים – בכניסה למתחם מ- 2 הכניסות.

6: קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו – כולל מעלית במתחם.

 

שירות הלקוחות: 

1: קיים שירות לקוחות עם מענה טלפוני.

2: קיים שירות לקוחות עם מענה באמצעות התכתבות- צ’אט עם נציגים אנושיים באמצעות אפליקציית וואטסאפ (073-7316006) וגם במייל [email protected]

3: ניתן להשאיר פניה בכפתור “יצירת קשר ” באתר.

פרטי רכז הנגישות
שם: ארז רובין 073-731-6006
דוא”ל: [email protected]
נגישות

איסוף עצמי LPR כפר יונה (לאחר אישור כשההזמנה מוכנה לאיסוף)

משלוח סטנדרט עד הבית: 35 ₪

משלוחים חריגים (מידות גדולות/משקל גדול מ-20 ק״ג): 70-250 ₪

דמי המשלוח הסופיים מופיעים בדף סיכום ההזמנה (לפני התשלום)
במידה ובהזמנה מעורב מוצר קטן ומוצר שמשלוחו מוגדר כמשלוח חריג דמי המשלוח יגבו לפי הגבוה מביניהם.

המשלוחים מסופקים עם חברת שליחויות/נהגים עד 1-7 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים לאזורים חריגים) בכפוף למדיניות משלוחים

preloader